E-Penyertaan Awam

Alat
Tipografi

Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.

Bil. Kategori Topik Tujuan Tempoh Pautan Dan Status Dibuka
1. Perkhidmatan Soal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020. Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna. 2020 Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]
2.  Perkhidmatan Borang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air Selangor Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS. 2020   Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]

 

  ::Mengenai E-Penyertaan  ::Polisi E-Penyertaan