- By : Nurliyana
- Published at : 2024-05-08
- Modified at : 2024-11-20
- Page Views : 441
- Hits: 441
Related Articles
Client Charter Performance
Month20252024202320222021JanuaryDownloadDownloadDownloadDownloadDownloadFebruaryDownloadDownloadDownloadDownloadDownloadMarch DownloadDownloadDownloadDownloadApril DownloadDownloadDownloadDownloadMay DownloadDownloadDownloadDownloadJune DownloadDownloadDownloadDownloadJuly DownloadDownloadDownloadDownloadAugust DownloadDownloadDownloadDownloadSeptember DownloadDownloadDownloadDownloadOctober DownloadDownloadDownloadDownloadNovember DownloadDownloadDownloadDownloadDecember DownloadDownloadDownloadDownload
Accident Case
E-Participation
Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.Bil.CategoryTopicObjectiveDurationLinks and Status1.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2020Borang Kajian Online [Ditutup]3.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2021.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2021Borang Kajian Online [Ditutup]4.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2022.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2022Borang Kajian Online [Ditutup]5.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air SelangorKajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2023Borang Kajian Online [Sedang dibuka] ::Mengenai E-Penyertaan ::Polisi E-Penyertaan