- By : Super User
- Published at : 2022-04-15
- Modified at : 2022-04-15
- Page Views : 404
- Hits: 404
Related Articles
Client Charter Performance
Month20212020JanuaryDownloadDownloadFebruaryDownloadDownloadMarchDownloadDownloadAprilDownloadDownloadMayDownloadDownloadJuneDownloadDownloadJulyDownloadDownloadAugustDownloadDownloadSeptemberDownloadDownloadOctoberDownloadDownloadNovember DownloadDecember Download
E-Participation
Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.Bil.CategoryTopicObjectiveDurationLinks and Status1.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2020Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]2.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air SelangorKajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2020 Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]3.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2021.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2021Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]4.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2022.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2022Borang Kajian Online [Sedang Dibuka] ::Mengenai E-Penyertaan ::Polisi E-Penyertaan