Bulan202220212020JanuariMuat TurunMuat TurunMuat TurunFebruariMuat TurunMuat TurunMuat TurunMacMuat TurunMuat TurunMuat TurunAprilMuat TurunMuat TurunMuat TurunMeiMuat TurunMuat TurunMuat TurunJunMuat TurunMuat TurunMuat TurunJulaiMuat TurunMuat TurunMuat TurunOgos Muat TurunMuat TurunSeptember Muat TurunMuat TurunOktober Muat TurunMuat TurunNovember Muat TurunMuat TurunDisember Muat TurunMuat Turun
Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.Bil.KategoriTopikTujuanTempohPautan Dan Status Dibuka1.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2020Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]2.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air SelangorKajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2020 Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]3.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2021.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2021Borang Kajian Online [Tutup]4.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2022.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2022Borang Kajian Online[Sedang Dibuka(7 Mac 2022-30 Ogos 2022)] ::Mengenai E-Penyertaan ::Polisi E-Penyertaan