Loader
Logo LUAS
Print
Published at :
Modified at : 2024-07-10
Jumlah pelawat : 3368

Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.

Bil.KategoriTopikTujuanTempohPautan Dan Status Dibuka
1.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) 2024Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2024Borang Kajian Online[Sedang Dibuka]
1.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air Selangor 2023Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2023Borang Kajian Online [Tutup]
2.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2022.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2022Borang Kajian Online[Tutup]
3.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2021.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2021Borang Kajian Online[Tutup]
4.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2020Borang Kajian Online [Tutup]

::Mengenai E-Penyertaan::Polisi E-Penyertaan


Artikel Berkaitan

FacebookFollow us on Facebook
TwitterFollow us on Twitter
YoutubeFollow us on Youtube
RSSFollow our RSS Feed
InstagramFollow us on Instagram