- By : Super User
- Published at : 2016-02-08
- Modified at : 2023-09-21
- Jumlah pelawat : 3014
- Jumlah paparan: 3014
Artikel Berkaitan
Kes Kemalangan
E-Penyertaan
Sertai E-Penyertaan Awam untuk membantu LUAS menambahbaik perkhidmatan.Bil.KategoriTopikTujuanTempohPautan Dan Status Dibuka1.PerkhidmatanBorang maklum balas kepuasan pelanggan Lembaga Urus Air SelangorKajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap kepuasan dan pandangan pelanggan terhadap perkhidmatan LUAS.2023 Borang Kajian Online [Sedang Dibuka]2.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2022.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2022Borang Kajian Online [Tutup]3.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2021.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2021Borang Kajian Online [Tutup]4.PerkhidmatanSoal Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan ICT LUAS 2020.Kajian ini dijalankan oleh Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) yang bertujuan untuk melihat tahap keberkesanan perkhidmatan ICT kepada pengguna.2020Borang Kajian Online [Sedang Dibuka] ::Mengenai E-Penyertaan ::Polisi E-Penyertaan